znajdź nas na Facebooku

Regulamin Programu „Kupuj i Zarabiaj”
realizowany w Stacjach Paliw, myjniach, Stacjach Kontroli Pojazdów i gastronomii firmy Bobryk.

1. Definicje i Terminy użyte w niniejszym Regulaminie otrzymują następujące znaczenie, o ile z kontekstu, w jakim zostały użyte, nie wynika inaczej:

1.1. Organizator – Organizator Programu, zgodnie z pkt 2.1. niniejszego Regulaminu.

1.2. Uczestnik / Uczestnicy – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w trybie opisanym w niniejszym Regulaminie przystąpiła do Programu wypełniając Formularz Uczestnika i otrzymując Kartę Bonusową.

1.3. Klient – osoba fizyczna, prawna lub instytucja, z którą Organizator posiada odrębną umowę na sprzedaż paliw, akcesoriów bądź usług.

1.4. Karta Bonusowa – karta oznakowana logo Organizatora wydawana Uczestnikom Programu służąca rejestracji Punktów gromadzonych przez Uczestników w Programie, a także po dokonaniu rejestracji w Programie na zasadach określonych w pkt. 3.7 Regulaminu do identyfikacji Uczestnika oraz wymiany Punktów na towary i akcesoria.

1.5. Regulamin – niniejszy Regulamin Programu „Kupuj i Zarabiaj ” określający w szczególności zasady korzystania z Programu, prawa i obowiązki stron, sposób rejestracji Uczestników.

1.6. Bonus – zniżka od ceny regularnej brutto produktów lub usług oferowanych w ramach Programu przyznawana Uczestnikom na zasadach określonych w Regulaminie w obiektach Organizatora.

1.7. Punkt/Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane Uczestnikom na zasadach określonych w Regulaminie.

1.8. Saldo – aktualna liczba Punktów pozostająca do dyspozycji Uczestnika, zgromadzona z tytułu uczestnictwa w Programie.

1.9. Stacje Paliw, myjnie, SKP, obiekty – stacje paliw, myjnie, stacje kontroli pojazdów, gastronomia i inne obiekty będące w sieci Organizatora ( lista Stacji i pozostałych punktów usługowych dostępna na stronie www.bobryk.pl )

1.10. Program – Program „Kupuj i Zarabiaj ”, prowadzony zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, a w przypadkach nieokreślonych w Regulaminie – w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

1.11. Formularz Uczestnika - formularz składany na Stacji lub on-line w sposób określony w Regulaminie przez osobę przystępującą do Programu, zawierający dane kontaktowe tej osoby, informacje o zakresie przetwarzania jej danych w ramach realizacji Programu oraz umożliwiający wyrażenie przez nią zgód na przetwarzanie przez Organizatora jej danych osobowych we wskazanych w Formularzu Uczestnika celach.

1.12. Ustawa o ochronie danych osobowych – Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 922).

1.13. RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Postanowienia ogólne.

2.1. Organizatorem Programu jest PHU Bobryk Spółka jawna z siedzibą w 70-107 Szczecin , ul. Milczańska 31d , wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy – Szczecin Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000276605, NIP 955-220—16-52.

2.2. Program organizowany i prowadzony jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej od dnia 01 października 2022r. do dnia jego odwołania przez Organizatora.

2.3. Program ma na celu nagradzanie Uczestników, którzy dokonują zakupu paliw i towarów na Stacjach Paliw i punktach usługowych Organizatora, po spełnieniu warunków określonych Regulaminem.

2.4. Program ma również na celu promocję i reklamę Organizatora, marki Bobryk oraz towarów i usług oferowanych przez firmę Bobryk. Promocja i reklama skierowana jest do aktualnych, jak i przyszłych klientów, w tym do osób fizycznych dokonujących dotychczas zakupów wyżej wskazanych towarów i usług w imieniu i na rzecz osób trzecich.

2.5. Zakup towarów lub usług, o których mowa w dalszej części Regulaminu, obejmuje, o ile nie wskazano inaczej, również ich nabycie w imieniu i na rzecz osób trzecich.

3. Warunki przystąpienia do Programu oraz rejestracja w Programie.

3.1. Uczestnikami Programu mogą stać się wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

3.2. Osoby, o których mowa w ust. 3.1. powyżej mogą stać się Uczestnikami Programu poprzez przystąpienie do Programu na Stacji Paliw.

3.3. W przypadku jakichkolwiek zmian danych podanych w Formularzu Uczestnika, Uczestnik ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o tym Organizatora.

3.4. Uczestnicy przystępując do Programu akceptują w pełni niniejszy Regulamin.

3.5. Do Programu można przystąpić w dowolnym momencie jego trwania.

3.6. Warunkiem przystąpienia do Programu na Stacji Paliw jest dokonanie jednorazowo zakupów za gotówkę, przy zapłacie kartą lub przelewem w kwocie minimum 100 PLN brutto oraz otrzymanie Karty Bonusowej, którą można odebrać na Stacjach Paliw Organizatora, pod warunkiem dokonania jej prawidłowej rejestracji zgodnie z pkt. 3.7.b

3.7. W celu dokonania rejestracji w Programie uprawniającej do korzystania z Karty Bonusowej, Uczestnik powinien prawidłowo wypełnić Formularz Uczestnika;

a. Formularz Uczestnika musi zawierać dane niezbędne do rejestracji i udziału w Programie, to jest:
- imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail (nieobowiązkowo).
Są to dane, które Uczestnik winien podać w celu jego poprawnej identyfikacji lub późniejszych reklamacji. Brak możliwości weryfikacji danych Uczestnika uniemożliwia wydanie mu karty bonusowej.

b. Uczestnik może dokonać rejestracji osobiście na Stacji Paliw zgłaszając ten fakt obsłudze Stacji Paliw lub samodzielnie, on-line na stronie: kupujizarabiaj.bobryk.pl i zgłosić się po Kartę na wybraną Stację Paliw podając otrzymany na swój telefon lub e-mail kod weryfikacyjny.

4. Ochrona danych osobowych.

4.1. Administratorem danych osobowych Uczestników, podanych w Formularzu Uczestnika, zgłoszeniu reklamacyjnym oraz innych danych Uczestników, niezbędnych do realizacji Programu, jest PHU Bobryk Spółka jawna z siedzibą w 70-107 Szczecin, ul. Milczańska 31d , wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy – Szczecin Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000276605, NIP: 955-220—16-52. Inspektorem Ochrony Danych gromadzonych przez Organizatora jest Pani Dorota Dmochowska, e-mail: rodo@bobryk.pl

4.2. Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w celu realizacji Programu, a nadto za dodatkową zgodą Uczestnika, wyłącznie w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Organizatora.

4.3. Przetwarzanie danych osobowych następuje zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu. Uczestnicy w każdym momencie mogą cofnąć uprzednio wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym ze wskazanych celów, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji niniejszego Programu jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Programie zgodnie z pkt 10.1.

4.4. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez czas trwania Programu, a po jego zakończeniu do czasu zakończenia czynności związanych z rozliczeniem Programu.

4.5. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.

5. Karta Bonusowa.

5.1. Karta Bonusowa służy identyfikacji Uczestnika w Programie oraz rejestracji Punktów uzyskiwanych przez Uczestnika. Każda Karta posiada indywidualny numer przypisany konkretnemu Saldu Punktowemu Uczestnika.

5.2. Karta Bonusowa po spełnieniu wszystkich warunków określonych Regulaminem uprawnia Uczestników do gromadzenia Punktów oraz do wymiany Punktów na towary i akcesoria w obiektach Organizatora.

5.3. Wydane Uczestnikom Karty i Punkty Bonusowe pozostają własnością Organizatora.

5.4. Karta Bonusowa nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.

5.5. Karta jest ważna od dnia jej odebrania przez Uczestnika, po jej wydaniu przez Organizatora do czasu:

5.5.1. ustania uczestnictwa danego Uczestnika w Programie lub

5.5.2. zablokowania Karty przez Organizatora zgodnie z postanowieniami Regulaminu lub

5.5.3. zakończenia Programu zgodnie z pkt. 10 Regulaminu;

5.5.4. upłynięcia 24 miesięcy od ostatniego przyznania punktów.

5.6. W przypadku wymiany Karty na nową, wymieniana Karta jest blokowana, a Saldo Punktowe na dzień wymiany zostanie przypisane do nowo wydanej Karty. Koszt wydania nowej Karty w wysokości 5 PLN brutto pokrywa Uczestnik.

5.7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży, Uczestnik powinien zgłosić ten fakt natychmiast u Organizatora w formie pisemnej (osobiście, sms, mailem).

Kontakt: e-mail:kupujizarabiaj@bobryk.pl, telefon / sms: 0048 785 883 406
Karta, której zgłoszenie dotyczy, zostanie niezwłocznie zablokowana. Uczestnik otrzyma potwierdzenie zablokowania karty od Organizatora w ten sam sposób.

5.8. W celu otrzymania nowej Karty Uczestnik powinien złożyć ponownie Formularz Uczestnika (w przypadku uszkodzenia wraz z uszkodzoną Kartą ) z informacją o chęci otrzymania nowej Karty, wobec uszkodzenia, zniszczenia, utraty bądź kradzieży poprzedniej. Uczestnik otrzyma nową Kartę na wybranej przez siebie Stacji Paliw po wpłacie 5 PLN brutto za wydanie nowej i otrzymaniu kodu weryfikacyjnego. Saldo Punktowe z dnia i godziny zgłoszenia uszkodzenia, zniszczenia, utraty bądź kradzieży Karty zostanie przypisane do nowej Kart w terminie do 30 dni licząc od dnia zgłoszenia.

6. Procedura przyznawania punktów.

6.1. Uczestnik, który przystąpił do Programu w trybie opisanym w pkt. 3.6 Regulaminu i dokonał prawidłowej rejestracji w Programie na zasadach określonych w pkt. 3.7.b może zbierać Punkty oraz odbierać Bonus według poniższych zasad:

6.1.1. Uczestnik dokonujący zakupu paliw otrzyma 5 Punktów za 1 litr zakupionego, dowolnego paliwa.

6.1.2. Uczestnik dokonujący zakupu towarów na Stacji Paliw otrzyma 1 Punkt za każde wydane 1 PLN brutto.

6.1.3. Uczestnik dokonujący zakupu usług na Myjni, Stacji Kontroli Pojazdów i Restauracji otrzyma 2 Punkty za każde wydane 1 PLN brutto.

6.1.4. Nie nalicza się punktów i nie wydaje Bonusa za zakupy LOTTO.

6.1.5. Punkty na karcie zachowują ważność przez 24 miesiące od najstarszego dodania.

6.2. W celu otrzymania Punktów na Stacji Paliw, Uczestnik musi okazać kasjerowi na Stacji Paliw Kartę Bonusową (lub jej zdjęcie np. na ekranie smartfona) przed zapłatą za towary lub usługi. Po poprawnym odczycie Karty przez terminal, Punkty zostaną automatycznie dodane do Salda Punktowego w czasie do 24h od dokonania zapłaty. Jeśli Uczestnik nie okaże swojej Karty Bonusowej przed zapłatą i przed wydrukowaniem dowodu zakupu, Punkty nie zostaną przyznane. Punkty nie są przyznawane nawet na podstawie dowodu zakupu po jego dokonaniu.

6.3. Przyznanie Punktów może być potwierdzone poprzez wydruk z terminala. Uczestnik może otrzymać na życzenie wydruk z Saldem Punktowym.

6.4. Punkty są przyznawane na Stacji Paliw tylko pod warunkiem dokonania przez Uczestnika pełnej zapłaty za towary lub usługi. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.

6.5. Program bonusowy nie łączy się z innymi promocjami lub upustami organizowanymi przez Organizatora.

6.6. W przypadku odrębnych ustaleń lub umów pomiędzy Organizatorem i Klientem zmianie może ulec wysokość naliczonych Punktów za zakupione towary. W niektórych przypadkach przyznanie punktów Uczestnikowi może nie być możliwe w ogóle. Zasady te reguluje wewnętrzny regulamin Organizatora.

6.7. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że Punkty zostały przyznane za niedokonane faktycznie zakupy towarów lub usług lub też osobom nieuprawnionym do ich zbierania w myśl niniejszego Regulaminu, następuje natychmiastowe wstrzymanie możliwości wymiany Punktów na Bonus do wyjaśnienia sprawy. Wstrzymanie możliwości wymiany Punktów na Bonus dotyczy jedynie Punktów, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Konsekwencje powyższego określa pkt 10.2. Regulaminu.

6.8. W przypadku reklamacji usługi, za które zostały przyznane Punkty w Programie, jak również w przypadku reklamacji usługi nabytej z wykorzystaniem Bonusa, Punkty przyznane za zakup wszystkich towarów lub usług z całego dokumentu sprzedaży podlegają anulowaniu i nie mogą być wymienione na Bonus. W tym celu Uczestnik zobowiązany jest udostępnić pracownikowi Stacji Paliw Kartę Bonusową w celu skorygowania Salda Punktowego.

7. Zasady wymiany Punktów na Rabat.

7.1. Punkty przyznawane w Programie można wykorzystać jedynie w sposób określony w Regulaminie.

7.2. Zgromadzone na Karcie Punkty Uczestnik może wymienić na:

  1. towary, akcesoria, paliwa i inne usługi w trakcie zakupów w obiektach Organizatora w proporcji 100 pkt = 1 PLN ,
  2. prasę, tytoń oraz doładowania telefonów, które wymieniane są w proporcji 100 pkt = 0,50 PLN.

7.3. Suma Punktów musi pokryć 100 % ceny towaru jaki Uczestnik chciałby za nie wymienić.

7.4. Wymiana Punktów na Bonus dotyczy wszystkich towarów i usług znajdujących się w obiektach firmy Bobryk.

7.5. Punktów nie wymienia się na pieniądze w żadnej formie.

7.6. Wykorzystywany Bonus odbywa się na zasadzie zaokrąglenia w górę do pełnych złotych.

7.7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo cesji Bonusów na osoby trzecie.

7.8. Uczestnik może żądać wymiany Punktów na towar pod warunkiem fizycznego okazania oryginalnej , ważnej Karty Bonusowej oraz zebrania wystarczającej liczby Punktów.

7.9. Wymiana Punktów powoduje obniżenie Salda Punktowego przypisanego do Karty Uczestnika o liczbę Punktów odpowiadających Bonusowi przyznanemu przy zakupie wskazanych przez Uczestnika towarów lub usług. Obniżenie Salda Punktowego następuje z chwilą zakończenia transakcji zakupu.

8. Postępowanie reklamacyjne.

8.1. Towary wydane w formie BONUSA nie podlegają zwrotowi ( mogą być zamienione na towar nieuszkodzony w przypadku reklamacji towaru uszkodzonego, jednakże dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez dostawcę towaru ).

8.2. Reklamacje, co do przebiegu Programu, w szczególności dotyczące sposobu przyznawania Punktów oraz wymiany Punktów , mogą być zgłaszane bezpośrednio do Organizatora lub na jego Stacjach Paliw, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

8.3. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dane umożliwiające skuteczne rozpoznanie reklamacji oraz poinformowanie osoby ją składającej o sposobie rozpatrzenia reklamacji, to jest co najmniej: imię i nazwisko Użytkownika, numer Karty Rabatowej, adres do doręczeń, własnoręczny podpis, zwięzły opis zgłaszanych nieprawidłowości.

8.4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia na Stacji Paliw lub bezpośrednio Organizatorowi chyba, że procedura reklamacyjna dostawcy reklamowanego towaru stanowi inaczej. Wtedy zastosowanie mają procedury dostawcy towaru.

9. Zmiany Regulaminu.

9.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących przyczyn :

9.1.1. Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub wydania przez uprawniony organ orzeczenia, rekomendacji, zaleceń albo interpretacji mających wpływ na usługi świadczone na podstawie Regulaminu;

9.1.2. Konieczności zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu i zapobiegania nadużyciom;

9.1.3. Konieczności ochrony uzasadnionych interesów Uczestników oraz swojego przedsiębiorstwa;

9.1.4. Wprowadzenia nowych lub rozszerzania istniejących funkcjonalności Programu;

9.1.5. Możliwości zaoferowania klientom i Uczestnikom korzystniejszych warunków uczestnictwa w Programie.

9.2. Organizator powiadamia o zmianach Regulaminu co najmniej na 1 miesiąc przed terminem zmiany poprzez udostępnienie zmienionego Regulaminu wraz z odpowiednim ogłoszeniem o zmianach na Stacjach Paliw lub stronie internetowej , chyba że obowiązujące przepisy prawa lub orzeczenie uprawnionego organu będzie wymagało od Organizatora wprowadzenia zmian w krótszym terminie.

9.3. W przypadku zmiany Regulaminu Użytkownik ma prawo zrezygnować z dalszego uczestnictwa w Programie. Oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Programie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, które to oświadczenie wraz z Kartą Uczestnik ma obowiązek doręczyć na Stację Paliw lub do Organizatora. Postanowienia zawarte w pkt. 10.1. stosuje się odpowiednio.

10. Zakończenie uczestnictwa w Programie.

10.1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie, składając Organizatorowi stosowne wypowiedzenie. Oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Programie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, które to oświadczenie wraz z Kartą Uczestnik ma obowiązek doręczyć na Stację Paliw lub do Organizatora. Niezwłocznie po rezygnacji z Programu, anulowane zostaną Punkty zgromadzone przez Uczestnika i niewykorzystane do czasu rezygnacji. Karta Uczestnika zostanie zablokowana. Organizator niezwłocznie usunie dane osobowe Uczestnika udostępnione dla celów Programu.

10.2. W przypadku istotnego naruszenia przez Uczestnika wskazanych niżej postanowień Regulaminu, Organizator uprawniony jest do wykluczenia Uczestnika z udziału w Programie. Wykluczenie z Programu powoduje utratę ważności Karty oraz obowiązek jej zwrotu do Organizatora. Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów zebranych w sposób zgodny z Regulaminem przed dniem wykluczenia z Programu, na odpowiedni Bonus. Za istotne naruszenie postanowień Regulaminu przyjmuje się:

10.2.1. Przystąpienie do Programu osoby, która nie spełnia wymagań określonych w pkt. 3.1.

10.2.2. Nieprawidłowe przyznanie Punktów lub przyznanie Punktów osobie nieuprawnionej, to jest w sytuacjach określonych w pkt. 6.7.

10.2.3. Dokonanie przez Uczestnika cesji prawa do Bonusu na osobę trzecią wbrew pkt. 7.6.

10.3. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo jego zakończenia. O zakończeniu Programu Organizator poinformuje poprzez wywieszenie komunikatów w Stacjach Paliw lub internecie z jednomiesięcznym wyprzedzeniem. Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów na towar w terminie trzech miesięcy od daty poinformowania o zakończeniu Programu w sposób określony powyżej. Po upływie określonego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów na towar.

11. Postanowienia końcowe.

11.1. Regulamin dostępny jest dla Uczestników w szczególności w siedzibie Organizatora, na Stacjach Paliw i jego punktach usługowych oraz stronie internetowej www.bobryk.pl

11.2. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego wypełnienia Formularza Uczestnika, ani za szkody wynikające z podania przez Uczestnika danych niezgodnych z prawdą, niepełnych bądź nieaktualnych.

11.3. Formularz Uczestnika stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu stanowiąc jego integralną część.

11.4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku. Z chwilą wejścia w życie niniejszego Regulaminu traci moc dotychczasowy Regulamin.

11.5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą Umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

11.6. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy lub powstające w związku z nią będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Organizatora stosownie do Regulaminu tego Sądu obowiązującego w dacie wniesienia pozwu.

Ostatnia aktualizacja 17.03.2023

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania związane z programem Kupuj i Zarabiaj prosimy o kontakt z działem handlowym naszej firmy:

(+48) 785 883 406
(+48) 91 311 72 76

kupujizarabiaj@bobryk.pl

pracujemy w godzinach:
pon. - pt.: 7.30-15.00, sob.: 9.00-12.00

eco

W trosce o środowisko naturalne - nasze stacje paliw spełniają wysokie wymogi z zakresu ochrony środowiska oraz realizujemy nałożone na nas obowiązki z tym związane.